Even voorstellen

Werkbank11

Nieuw lid
22 mei 2021
6
9
Maashees
Hallo allen,

ik ben Luc, 56 jaar en als Belg al meer dan 15 jaar woonachtig in Maashees bij Venray.
Een aantal jaren geleden ben ik als hobby begonnen met ”meubelmaken“. Ik plaats het tussen aanhalingstekens omdat veel van de eerste meubeltjes hooguit garage-waardig waren. Na een paar jaar heb ik met heel veel plezier een aantal cursussen gevolgd bij Jos Mertens en dat heeft super geholpen om iets beter te worden. Sindsdien is het werken met hout en dan vooral het proberen maken van meubeltjes, kistjes, gebruiksvoorwerpen en dergelijke de ontspanning voor me (naast moestuinieren en koken).

Heel toevallig kwam ik jullie Forum tegen en ontdekte de levendige groep enthousiastelingen. Bijzonder aangenaam om te lezen hoe veel hulp en advies geboden wordt onderling.

Tegenwoordig ben ik een volgeling van Paul Sellers en probeer zoveel mogelijk met hand gereedschap te werken.
als het me lukt hieronder een sfeerbeeld van mijn garage

Vriendelijke groet
Luc
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    172,5 KB · Weergaven: 45

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
903
760
Nootdorp
welkom. ik hoor veel Nederlanders die in België gaan wonen. Jij bent de eerste vlaming die naar Nederland gaat, en dan ook nog met een mooi setje gereedschappen!:)
 
  • Leuk
Waarderingen: Werkbank11

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.