Even voorstellen

Berend-Jan

Nieuw lid
7 jan 2021
17
1
43
Apeldoorn
Hallo allemaal

Mijn naam is Berend en bijna 40 jaar jong.
Ik ben van beroep restauratie timmerman en timmeren is ook mijn hobby.
Ik ben nu op het moment mijn thuis werkplaats aan het inrichten en ben op zoek naar tips en tricks en informatie over een robland lx310 combinatie machine.
Deze wil ik gaan aankopen en meer thuis gaan klussen.

Mvg Berend
 

Berend-Jan

Nieuw lid
7 jan 2021
17
1
43
Apeldoorn
Hoi
Werkplaats is 7 x 15 m met krachtstroom, schuur heb ik nieuw gebouwd dus al over nagedacht😏
Het mag best een tweedehands zijn als het maar goed is .
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.113
1.938
Klein-Brabant, Vlaanderen
Eerst maar een rustig rond kijken.
jezelf een zekere instudeertijd opleggen vooraleer je beslist, is de beste aanpak
met een werkplaats van 7 x 15 zou ik voor een grote wagen gaan, dus minstens 250 cm vóór de (aanbevolen) voorritser (als je aan plaatwerk denkt)
ga je heel actief zijn, overweeg dan om aparte machines aan te schaffen
daarmee moet je niet telkens omstellen
stofafzuiging ?
 

FerryLeek

Actieve deelnemer
26 mrt 2015
190
70
Putten
www.foak.nl
Welkom,