Even voorstellen: van der Staeck, Houtfanaat

van der Staeck

Nieuw lid
3 mrt 2024
4
6
Regio Eindhoven
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Tim, ik ben 33 jaar.
Ik zit nu ongeveer 17 jaar in de houterlaarij en ben groot houtliefhebber en boomliefhebber. Het werd tijd dat ik eens lid werd op Woodworking zodat ik eens andere houtliefhebbers kan leren kennen en een beetje kan sparren over allerlei hout dingen.
Ik bouw houtmonsterkisten en stel deze samen met houtsoorten /houtmonsters die ik zelf zoek en op maat maak. Momenteel heb ik 80 soorten en heb ik er nog altijd vele te gaan.
Ook ben ik boomliefhebber en verzamel ik schijfjes van alle boomsoorten om hiermee een soort Xylotheek samen te stellen. Momenteel heb ik zo'n 50 soorten en ook hier heb ik er nog vele van te gaan. Het is een hobby die inmiddels wat langzamer gaat omdat de minder gangbare houtsoorten nou eenmaal niet zo vaak op je pad komen.
Naast het verzamelen ben ik ook regelmatig met projecten bezig in mijn vrije tijd die met hout van doen hebben. Ik maak kasten, trappen, tafels, en restaureer deuren, etc. in mijn kleine thuis-werkplaats. Tevens heb ik eigen Bos perceel waar ik veel aanplant en af en toe wat hout uithaal.

Dat is het in het kort en ik hoop dat we veel aan elkaar mogen hebben!

Groeten Tim

thumbnail_IMG_3052.jpg
 
Laatst bewerkt:

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
904
761
Nootdorp
dag Tim, dank voor je introductie. Is het een idee om je privé gegevens te verwijderen (naam, woonplaats). Dit is voor iedereen zichtbaar. Je avatar-naam kan je niet veranderen (dacht ik). Je kan dit bij een van de moderatoren aanvragen. @jaap @Athanor zijn twee moderatoren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.