even voorstellen Salt Surfboards

itsmark1974

Nieuw lid
26 sep 2023
7
7
utrecht
hallo, ik ben Mark, en bezig met een nieuwe hobby. Het bouwen van houten surfplanken. Hol frame, Paulownia buitenlaag. Helaas nog met glasvezel afwerking. Leuk om mee bezig te zijn. Ik heb een werkruimte in Ijsselstein nabij Utrecht en gebruik machines van Stadswerkplaats Utrecht. Dus daar zaag ik e.d. en dan in eigen ruimte verder bouwen.

Ben op zoek naar mensen met goed gereedschap die af en toe eens willen helpen bij wat ideeën. Heb geen opleiding in hout gehad behalve 2 cursussen basis houtbewerking met beitels e.d. en machinale houtbwerking.
 
  • Leuk
Waarderingen: Henk H, jorisvh en Rizz

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.700
101
Utrecht
Welkom! De groep uit Utrecht groeit gestaag...
Naast de stadswerkplaats heb je ook nog de mannen van de bovenkamer in Utrecht waar je terecht kan voor houtbewerkingsmachines.
 

itsmark1974

Nieuw lid
26 sep 2023
7
7
utrecht
Welkom! De groep uit Utrecht groeit gestaag...
Naast de stadswerkplaats heb je ook nog de mannen van de bovenkamer in Utrecht waar je terecht kan voor houtbewerkingsmachines.
hoi! bovenkamer kende ik nog niet. website ziet er interesant uit. Heb nog wat CNC/Laser freeswerk nodig, maar wel heel lang stukken. Ik zal ze eens vragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: rmenkveld

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.