Even voorstellen: op zoek naar een werkgever/ leermeester

jwverloop

Nieuw lid
28 sep 2023
1
3
Amsterdam
Goedemorgen!

Ik ben Jan-Willem (45), nieuw op dit forum. Ik klus en rommel al mijn hele leven in mijn vrije tijd wat aan, vnml met hout, waarbij ik dit forum als goede bron van inspiratie gebruik. Vorig jaar heb ik de stap genomen om mijn gerommel naar een iets ander niveau te tillen: avondcursus meubelmaken aan het HMC gestart, inmiddels in het tweede jaar. Nu overweeg ik de wereld van strategische marketing achter me te laten en de structurele stap naar houtbewerking in dienstverband te maken. Daarbij wil ik graag gebruik maken van raad/ advies/ netwerk.

De realiteit:
  • Ik heb weinig ervaring, maar ik heb aanleg en ben gemotiveerd en leergierig.
  • Ik kan alle 5 de dagen halve dagen werken, in totaal 24 uur per week.
    Mits in de omgeving van Amsterdam, dit ivm de logsitiek van onze kids.
  • Mijn voorkeur: restauratie, van zowel meubelen als monumentale panden
Bovenstaande is een afwijkend profiel van een doorgewinterde full time houtbewerker, toch denk ik me verdienstelijk te kunnen maken in een werkplaats/ op klussen.

Mijn vraag:
  • Ben jij een werkgever waar ik een houtje kan bijdragen?
  • Of ben je op zoek naar een gezel om je te ondersteunen op klussen in de werkplaats/ op klussen?
  • Of heb je een ander idee hoe ik -betaald- ervaring kan opdoen obv bovenstaande profiel?

Ik hoor het graag, alle adviezen zijn welkom! In de toekomst hoop ik mijn ervaringen op het forum te kunnen delen.

Groeten,

Jan-Willem
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.