Even voorstellen: Michel

MVersteeg

Nieuw lid
26 sep 2020
13
6
Altena
Hoi

Ik had al een kort berichtje geplaatst bij een topic, maar laat ik me eerst maar eens introduceren.

Ik ben Michel ben 45 jaar oud en woon met mijn vrouw en 2 kleine kinderen in een dorp in het mooie gebied Altena, waarbij de Biesbosch als het ware mijn achtertuin is. In het dagelijks leven ben ik werkzaam bij een van grootste verzekeraars van Nederland waarbij ik verantwoordelijk ben voor de IT architectuur van de Accounting, Betalingsverkeer en Risk afdeling. Kort gezegd ik zorg mede met mijn collega's dat de IT systemen blijven voldoen aan alle bedrijfsveranderingen en wet- en regelgeving.

Maar daar buiten vind ik het vooral leuk om bezig te zijn met klussen en merk dat ik het werken met hout steeds een leukere hobby ga vinden. Een aantal jaren terug eens een zaagtafel (Bosch PTS10) aangeschaft toen vooral gebruikt voor het zagen van laminaat maar gebruik deze steeds meer om andere zaken te "fabriceren". Laatst ook een boven frees aangeschaft en daarmee al druk bezig met oefenen om leuke dingen mee te maken. Laatst een (simpele) wastoren gemaakt en gelijk wat extra opberg ruimte daardoor gecreëerd.

Nu vooral bezig om mijn eerste werkbank te ontwerpen waarbij ik al diverse ideeën en suggesties van dit forum heb gebruikt, waarvoor dank! Ben vooral iemand die (nieuwe) zaken in Sketchup uitteken, toch de architect in mij :), en het daarna ga uitvoeren.

Ik kijk geregeld op dit forum voor interessante dingen en zal zeker ook een bijdrage leveren waar het kan (= lees waar ik verstand van heb of door schade en schande wijs van geworden ben :) )

Groet,
Michel
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.