Ervaringen Hikoki Gratis Accu 2025

Robert Jansen

Nieuw lid
24 nov 2025
5
2
Groningen
Ik overweeg gebruik te maken van de Gratis Hikoki multivolt accu actie voor de Hikoki SV1813 excenter schuurmachine. Ik heb eerder gebruikt gemaakt van accu acties waarbij bij de machine bestelling de accu meteen meegeleverd werd. Dit is nu niet meer zo. Je moet na de bestelling een hikoki account aanmaken en je machine registreren, waarna de accu toegestuurd wordt. (Als je een netstroom brushless machine registreert krijg je 5 jaar garantie) Niks mis mee maar ik zie op facebook tegenstrijdige berichten voorbij komen van mensen waarbij de registratie niet lukt en waarbij het bestellen van de accus niet lijkt te lukken maar de accus plotseling wel onaangekondigd geleverd worden.

**Dingdong. U had een pakketje verwacht? Ehh nee. Nou ik heb toch een pakketje voor u. Doei**

Heeft iemand hier al gebruik van gemaakt? Zoja ging dat wat soepel?

Laatst bewerkt:

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
511
111
Oss
Ik had in eerste week van actie een paar machines gekocht. Registreren ging moeilijk omdat het systeem niet up to date was ( lag aan hikoki Duitsland) maar via mail contact gehad met hikoki en werd snel en netjes te woord gestaan. Accu's waren niet voldoende voorradig in het begin van actie maar had ze alsnog vlot binnen per post. Registratie is ook voor eventuele reparatie in toekomst en garantie dus verder geen probleem althans niet voor mij.

Ben iedere keer netjes geholpen heb ik zo niet eerder gehad bij leverancier kwa machines dus ben op zich zeer te tevreden.
Was eerder altijd makita gebruiker en bosch maar voor mij is keus stuk makkelijker ook die met bus rondrijdt vraag app en krijg antwoord zodra hij in gelegenheid is. Heb ze voor eerst gezien bij dagen van gereedschapcentrum omdat ik twijfelde wilde het graag eerst zien en voelen maar tot dusver overtuigt en geen moment om te klagen. Heb sinds september inmiddels 5 machines vanwege slijtage van oude machines van ander merk

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robert Jansen

Robert Jansen

Nieuw lid
24 nov 2025
5
2
Groningen
@rolandvs toevallig hadden we het er op het werk vandaag ook over. Iedereen heeft hun accus na registratie ontvangen. Best snel ook. Allemaal dik in orde, het aanvraag proces is alleen wat verwarrend als je er voor de eerste keer gebruik van maakt. Had jij via de mail wel een verstuur bevestiging en een DHL levermoment doorgekregen?

Hoe dan ook ik ga mijn machine vandaag bestellen. Ik heb ook gehoord dat de M1808DA kantenfrees niet op de actielijst staat maar wel bij registratie wel een gratis accu oplevert.

Wat bedoel jij met bus rondrijdt en vraag App? Is dat iets van de importeur?

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
511
111
Oss
Ze hebben demonstratie bussen met meeste gereedschap erin. Was bij gereedschapcentrum.nl geweest met open dagen daar stonden ze. En hadden achteraf al keer contact gehad per mail over tacker voor da nagels op voorschriften stond van 32 tot 64 mm maar had ergens gezien dat ze ook 25 mm konden schieten. Bleek ook mogelijk en hebben ze ook getest. Dus toen kwam dat daar te praat. Heb toen zijn nummer opgeslagen en als ik iets wil weten of iets wil proberen komt hij met bus langs en kan ik het betreffende gereedschap proberen.
Omdat mijn werkzaamheden vaak tegenovergesteld zijn van normaal is testen altijd beter en kun je het gereedschap ook vasthouden en voelen. Dus mocht ik vraag hebben app ik hem en tussen demonstratie geeft hij antwoord of hij appt bel me als het uitkomt. Ook met problemen app ik en word zo vlot beantwoord en of opgelost.
Wist dat ik iets gereedschap nodig had. Belde hij half uur later op. Kom zometeen praktisch langs en een klant of demo werd afgezegd. Belde hij komt het uit kunnen we dat proberen. Of eigenlijk service. Bosch en of makita kunnen er best iets van leren

• Leuk
Waarderingen: Robert Jansen

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.