Enroute24 ''cleancut'' optie uitzetten

Foamengineer

Nieuw lid
16 okt 2025
1
0
Netherlands
Hallo allemaal,

Ik gebruik EnRoute24 om een freesmachine aan te sturen waarmee ik schuim frees. Hierbij maak ik vaak gebruik van de Hatch Fill optie. Wat ik merk, is dat het programma dan eerst het binnenste van de vorm uitfreest met hatch-banen, en daarna automatisch nog een keer het binnencontour volgt voor een nette afwerking — wat volgens mij aangeduid wordt als een cleancut.

Voor mijn toepassing is die cleancut echter niet nodig, en ik zou graag willen dat het programma alleen het binnenste freest (dus puur de hatch-fill), zonder daarna nog het contour na te lopen.

Ik heb al uitgebreid in het programma gezocht, maar ik kan nergens een optie vinden om deze cleancut uit te schakelen. ChatGPT gaf aan dat er zo’n instelling zou moeten zijn, maar ik kan die binnen EnRoute24 zelf nergens terugvinden.

Ter info: ik heb een volledig abonnement op EnRoute24, dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand waar deze optie eventueel verstopt zit?

Alvast enorm bedankt!

Met vriendelijke groet,
Jimmy

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.