Enjoywood telescopische fence voor miter gauge

Status
Niet open voor verdere reacties.

J@ko

#verywoodnl
25 okt 2020
80
47
Arnhem
Hallo, ik wil mijn Enjoywood fence verkopen omdat ik een andere aangeschaft heb (een Hongdui). Hij komt van Banggood:
Dennis van Hooked on Wood reviewt hem in Episode 40:
Ik heb hem nauwelijks gebruikt, aangeschaft in juni 2023. Hij is dus als nieuw en compleet met slipstop. Nieuwprijs is 62 euro. Ik doe hem weg voor 40. Graag ophalen, ik verstuur zoiets niet graag.
Ik woon in regio Arnhem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robje

Robje

Actieve deelnemer
18 jun 2021
44
19
Rheden
Hallo, ik wil mijn Enjoywood fence verkopen omdat ik een andere aangeschaft heb (een Hongdui). Hij komt van Banggood:
Dennis van Hooked on Wood reviewt hem in Episode 40:
Ik heb hem nauwelijks gebruikt, aangeschaft in juni 2023. Hij is dus als nieuw en compleet met slipstop. Nieuwprijs is 62 euro. Ik doe hem weg voor 40. Graag ophalen, ik verstuur zoiets niet graag.
Ik woon in regio Arnhem.
Hoi J@ko.

Is dat inclusief Mitre gage zoals in het filmpje?
Heb wel interesse in de Fence.
 

Robje

Actieve deelnemer
18 jun 2021
44
19
Rheden
Heb bij J@ko een andere Fence met mitre gekocht. Leuk om je werkplaats te zien (jaloers :love:) en om over houtbewerking te praten.
De telescopische heb ik niet nodig. Hopelijk een andere woodworker die hem kan gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: J@ko

Mark84

Actieve deelnemer
20 mrt 2018
59
18
Arnhem
Hallo, ik wil mijn Enjoywood fence verkopen omdat ik een andere aangeschaft heb (een Hongdui). Hij komt van Banggood:
Dennis van Hooked on Wood reviewt hem in Episode 40:
Ik heb hem nauwelijks gebruikt, aangeschaft in juni 2023. Hij is dus als nieuw en compleet met slipstop. Nieuwprijs is 62 euro. Ik doe hem weg voor 40. Graag ophalen, ik verstuur zoiets niet graag.
Ik woon in regio Arnhem.
heb je hem nog te koop?
 

J@ko

#verywoodnl
25 okt 2020
80
47
Arnhem
In principe niet, vrijdag komt een medeforumlid langs, mocht het onverhoopt niet doorgaan dan kom ik terug bij je ok?
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark84

Bast-hout

Actieve deelnemer
28 dec 2020
199
94
Milsbeek
www.bast-hout.nl
Heb bij J@ko een andere Fence met mitre gekocht. Leuk om je werkplaats te zien (jaloers :love:) en om over houtbewerking te praten.
De telescopische heb ik niet nodig. Hopelijk een andere woodworker die hem kan gebruiken.
Ik kan deze opmerking alleen maar beamen; prima werkplaats en gezellig gesprek bij het ophalen van deze Fence.
 
  • Leuk
Waarderingen: J@ko
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.