En het kookeilandkrukje.

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
454
94
Mooi krukje!
En er is ook een bakker in de buurt zie ik. Ook een mooie ambachtelijke bezigheid.
 

jorisvh

Post veel
Mooi, leuke plek voor een apero lijkt me!

ik moet krukjes ontwerpen voor een ontbijtbar van 91cm hoog en de klant vraagt krukken met zithoogte 68cm
ik dacht altijd dat ideaal 28cm verschil tussen hoogte van de zitting en tafel/toog/werkblad ideaal was dus dacht eerder aan iets van 63cm.
hoe hoog is het keukeniland bij u, Henk?
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.852
904
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
95 cm - wij zijn aan de lange kant ;-)

Ik las het ook, dat van die 28 cm, maar mijn eerste ervaringen met deze kruk zijn dat ik het op minder zou houden. Wellicht de 'opdrachtgever' laten uitproberen, met iets wat je provisorisch op hoogte kan maken?
 

jorisvh

Post veel
Ik las het ook, dat van die 28 cm, maar mijn eerste ervaringen met deze kruk zijn dat ik het op minder zou houden.
voor alle duidelijkheid, je bedoelt toch minder verschil dan 28cm, hè?
(of, minder dan 70cm zithoogte voor een 95cm werkblad)
Wellicht de 'opdrachtgever' laten uitproberen, met iets wat je provisorisch op hoogte kan maken?
Ja, laten proberen zal het veiligste zijn want er een stuk aan zagen gaat niet lukken 😂
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.087
400
Mooi, leuke plek voor een apero lijkt me!

ik moet krukjes ontwerpen voor een ontbijtbar van 91cm hoog en de klant vraagt krukken met zithoogte 68cm
ik dacht altijd dat ideaal 28cm verschil tussen hoogte van de zitting en tafel/toog/werkblad ideaal was dus dacht eerder aan iets van 63cm.
hoe hoog is het keukeniland bij u, Henk?
inkorten is makkelijker dan hoger maken
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.