Elektrische tacker.

workingwithwood

Post veel
22 okt 2008
799
160
Stiens
Dat is volgens mij een apparaat voor autobanden (doe ik overigens gewoon met de fietspomp).

Die Senco is overigens ook heel beperkt hoor. Als ik het filter van mijn afzuiger wil schoonblazen heb ik er niks aan. Tank is in 'no time' leeg. Maar . . . . voor die pin nailer. Ik kan een flink aantal keren schieten voor hij weer moet pompen.

Al met al. Ik beweer niet dat lucht beter is dan elektrisch. Ik heb daar geen ervaring mee. Als je een apparaat kunt kopen waar je al batterijen van hebt, is dat een pluspunt.

trigger

Oud hout
15 jun 2020
3.067
2.300
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Die compressor heeft geen lucht vat. Voor een tacker heb je een compressor met tank nodig.
Ik heb ook nooit beweerd dat het een goeie combi is :) maar het is wat ik heb, en ik deed het er mee voor die zeldzame keren dat ik iets moest schieten. Nu heb ik de parkside tacker en gebruik ik de compressor inderdaad alleen nog om machines schoon te spuiten want ook voor de lucht in de diverse banden heb ik tegenwoordig een parkside compressor op accu.

ikbeneyal

Actieve deelnemer
18 jan 2023
36
16
Gilze (NB)
Ik heb een tijd een tacker op accu gebruikt (bosch gnh) maar ben nu overgestapt op een simpele van ecotools voor op mijn kleine airpress compressor (L6-105) . Dat laatste is voor mij (veel!) prettiger, vooral omdat het veel lichter is om vast te houden in de hand. Mijn compressor is niet groot maar heeft echt nul moeite met die spijkertjes ... mocht het qua plek toch voor jou passen om ergens een kleine compressor weg te zetten, ik vind dit fijner dan die bosch op accu.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.