Elektra Beckum PK-200 zaagtafel, met parallel aanslag, hoekaanslag, verlenging, roltafel en onderstel

gasman

Actieve deelnemer
1 feb 2012
201
2
Schoonebeek
Te koop Elektra Beckum PK-200 zaagtafel
Bouwjaar 1998 (net voor de overname door Metabo)
De 'oude' nog die in Duitsland gemaakt werden, niet de Chinese !
Incl parallel aanslag, hoekaanslag, verlenging, roltafel en onderstel
1700W op 230V

Prijs; €500, of doe een goed bod
combinatie 2.jpg
combinatie.jpg

Losse machine.jpgMachine op onderstel.jpgHoekaanslag 2.jpgtafelverbreding.jpgTafelverlenging.jpgTypeplaatjes.jpg
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.548
1.793
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Neu, kun je voor 90% van de gevallen prima mee toe zeker voor de multiplex/MDF weekend warriors.

Probeer voor dat geld een betere zaag te vinden met onderstel, roltafel en geleider.....

Nee een roltafel heb ik niet en het is wel even werk hem goed haaks te maken/zetten maar mijn atika doet het niet slecht voor 200e met bijna 4pk en een langsgeleider + verstek geleider.
 

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
497
118
Omg. Eindhoven
Voor twijfelaars;

ik heb er zelf ook eentje staan, en ben er tevreden over.
Veel onderdelen zijn nog te koop in Nederland/Duitsland.

Zelf zaag ik er vooral hardhout mee, en dat gaat prima (ik zaag tot 50mm eiken)
De zaag kan repetitief blijven zagen zonder dat de afstelling verloopt.
En als je de tafel uitbreiding aan de rechterkant zet, en links de roltafel heb je een makkelijk zaagtafeltje waar je veel mee moet kunnen zagen.
 

KWN

Nieuw lid
7 dec 2020
17
2
Misschien een stomme vraag, maar is hier sporadisch een plaat mdf 122x144 mee te zagen (stroken etc), ik zoek een allround goed merk zaagtafel die dit aankan, maar wil vanwege de ruimte die ik heb geen formaatzaag.
 

McTucker

Actieve deelnemer
17 okt 2015
260
99
Gutowo Lubawa / Hengelo OV
Sporadisch wil het wel, vermits je het materiaal goed ondersteund (rolbok) en met hulp van iemand achter de tafel. Het is best en goede zaag, en ik moet zeggen, voor z'n leeftijd ziet deze er nog keurig uit.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.