Electra Beckum TischFräsMaschine TF-100M met aanloper

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ooit opgepikt toen ik een andere machine kocht met de bedoeling ook ooit in gebruik te nemen, maar ik ben erachter gekomen dat ik hem gewoon niet gebruik en dat gaat ook niet gebeuren. En mocht ik me ooit bedenken, vind ik er vast nog wel eentje. Het is dus een grote zware klont die me vooral in de weg staat, en ik ben grote opruiming aan het houden.

20231228_151451.jpg20231228_151536.jpg
20231228_151456.jpg
20231228_151510.jpg
20231228_151527.jpg

Is vziw compleet werkend weggehaald daar (de man gebruikte hem ook nog gewoon) maar ik heb hem zelf nooit meer aangesloten gehad. Heeft één 380v stopcontact nodig, de aanloper pakt zijn stroom intern. Wielen daarvan zijn ook in nette staat. De tandwielen en verstelling werken overal, maar moeten even geolied worden. Heeft een 100mm aansluiting voor stofafzuiging achterop. Komt met 2 freeskoppen met nog messen erin. Heeft mogelijkheden een verlengtafel eraan te maken.

Zelf ophalen, ik breng hem niet weg. Let op: Loodzwaar ding. Afhalen kan rechts van Emmen, adres via PB.

Heb er zelf niet veel voor betaald maar zou dat voordeel graag doorschuiven naar een collega/woodworker hier op het forum.

Daarom is de vraagprijs: Bieden vanaf 125 euro voor leden van dit forum. Hoogste bieder die er ook vlot om kan komen heeft hem, wil er liefst snel vanaf.
(In)ruil van mooi droog hout of antiek gereedschap is bespreekbaar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.