Electra Beckum PK250 zaagtafel te koop

J-P

Actieve deelnemer
4 jan 2020
27
1
zeeland
Nette PK250 te koop, motor draait mooi, 380V

Ophalen in Terneuzen, Zeeuws Vlaanderen. Voor de vlamingen onder ons, ik mag met mijn werkauto de grens over wegens essentieel beroep dus ik kan hem eventueel een eind op weg brengen. Vraagprijs 250 euro afhaal

i-qw5fHDQ-XL.jpg
 

Lo van Kessel

Nieuw lid
13 apr 2020
11
1
Mag ik vragen of er een afkort- en langsgeleider bij zit? En zaagbladen? Wel jammer dat ik in Bergeijk woon (is toch 1,5 uur rijden.) Op de foto lijkt het alsof de bladverbreding niet in een lijn met het zaagblad ligt. Klopt dat? Of is het een perspectivische vertekening?
Heb momenteel een Elu TGS 273 A2 flipover afkort/verstek zaag maar ben niet tevreden over de fijnafstellingen van de geleiders. Dus die ga ik verkopen.

Groetjes,
Lo
 

J-P

Actieve deelnemer
4 jan 2020
27
1
zeeland
Langsgeleider zit erbij, staat alleen niet op de foto. Het zaagblad wat er in zit is het enige zaagblad, was roestig maar heb ik schoongemaakt, is nog wel goed mee te zagen. De bladverbreding is afstelbaar, ik heb hem snel even uitgeklapt voor de foto maar die is wel goed vlak te krijgen. Zaagtafel is van mijn schoonvader geweest maar door overlijden niet meer in gebruik. Ik heb er nog een plaat bij:
i-ZQ7SxhD-X2.jpg
 

J-P

Actieve deelnemer
4 jan 2020
27
1
zeeland
Hoi, ja, in principe wel, al is hij nu kompleter en dus wat duurder. Afkortgeleider en losse rails voor het maken van jigs zitten er nu ook bij omdat ik dacht hem niet verkocht te krijgen. Hij is nu 450 euro maar dan is ie wel kompleet.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.