Eindejaars actie: Mirka Deros 650CV en Sundström SR500/570 Volgelaatsmasker beiden in systainer

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
91
84
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Hallo allemaal,

Zoals beloofd hier de eerste poging om een gezamenlijke koop op te zetten.
We willen met deze actie zo min mogelijk afwijken van onze normale orders dus ik denk dat het verstandig is te werken met korting codes die jullie via de website in kunnen vullen en dan de bestelling zelf af kunnen ronden, anders wordt het heel ingewikkeld.

Regels:
- De inkoopactie loopt t/m woensdag 29 december 2021, dan kan het dit jaar nog afgerond worden.
- Na sluiting krijgt iedereen een couponcode, waarmee hij dit vanaf donderdag op onze site kan bestellen, dit bespaart werk en gedoe.
- Staffel prijzen staan hieronder.
- Prijzen zijn inclusief btw en iedereen krijgt een factuur met btw vermelding op naam, zoals normaal.
- Facturen kunnen met bedrijfsnaam, dit vul je zelf in op de site.
- Facturen kunnen voor het buitenland met BTW verlegging geleverd worden mits het zakelijk is en met een geldig BTW-nummer.
- Versturen is gratis.
- Levertijd is direct, bij onderstaande aantallen.

Mocht je er een willen hebben, schrijf dan een reactie met: Ik wil er 1 kopen. Dit is dan wel bindend, anders wordt het een zooitje.

Graag een beetje geduld en liefst opbouwende kritiek, het is namelijk de eerste dus zal even trail en error zijn :)
Als er nog meer vragen zijn, stel ze en heb even geduld voor het antwoord, dat zal maandag pas zijn.

De 2 inkoop acties:
Sundström SR500/570 Volgelaatsmasker H06-6612 en Motorunit in SYSTAINER!
Kost normaal bij ons: 1249,-
4 stuks afname: 1150,-/stuk
9 stuks afname: 1095,-/stuk

sundstrom-sr500-570-volgelaatsmasker-h06-6612-en-motorunit-in-systainer.jpg

Mirka Deros 650CV 5 mm (schuuruitslag) 125/150 mm in systainer met Bluetooth uitlezing + gratis doos Abranet ACE
Kost normaal bij ons: 575,-
5 stuks afname: 525,-/stuk
10 stuks afname: 500,-/stuk
20 stuks afname: 475,-/stuk
Let op: Ja er is een goedkopere aanbieder (mytoolstore) alleen die komen uit Duitsland, zeker kopen als je het goedkoopste zoekt. Maar let op geen garantie in Nederland want het is geen Nederlandse machine! En er zit geen doos schuurpapier bij t.w.v. ongeveer 50,-.

mirka-deros-650cv-5-mm-schuuruitslag-125-150-mm-in-systainer-met-bluetooth-uitlezing-plus-gratis-doos-abranet-ace.jpg

Ik hoop dat het zo duidelijk is, fijne feestdagen allemaal maar vooral een gezond en 'normaal' 2022 gewenst!

Sander
GereedschapPro

pietersch

Actieve deelnemer
10 jun 2019
99
39
Apeldoorn, NL
Ik zit net te denken dat als je er 1 wil je misschien eerst wil afwachten hoeveel het gaat worden voordat je er aan vast zit... hoe lossen we dat op?
Het lijkt me handig dat je erbij zet wat je minimale staffel is waarbij je meedoet?

Dus bijv: ik wil product X vanaf staffelaantal 5. Als er op de dag van sluiting nog geen 5 zijn, laatste kans om toch te bestellen (met de staffel die wel ‘gehaald’ wordt).

Is dat een idee? Het lijkt ingewikkelder dan het is :)

• Leuk
Waarderingen: SanderGP

jelmer

Post veel
10 jan 2009
2.303
847
Fryslân
Tsja, we hopen natuurlijk dat er 20 mensen zich aanmelden. Maar minimaal 5 moet wel haalbaar zijn toch?
Word het minimum aantal niet gehaald, dan gaat de actie niet door neem ik aan?

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.296
168
Wellicht handig om voor beide producten een apart topic aan te maken nu dat nog kan...

De kinderziektes/discussie wordt dan verder alleen in dit topic besproken.

• Leuk
Waarderingen: MartijnEHV en knotwilg

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
91
84
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Het lijkt me handig dat je erbij zet wat je minimale staffel is waarbij je meedoet?

Dus bijv: ik wil product X vanaf staffelaantal 5. Als er op de dag van sluiting nog geen 5 zijn, laatste kans om toch te bestellen (met de staffel die wel ‘gehaald’ wordt).

Is dat een idee? Het lijkt ingewikkelder dan het is :)
Perfect, dank je :cool:

Emilio

Post veel
1 nov 2012
1.681
180
Dordrecht
Ik denk dat dit best een specifieke aanbieding is, die ook nog eens een forse investering meebrengt. Het is geen product dat je vaak koopt of handig is om meer van te hebben.
Ik denk dat een actie met bijv. klemmen, schuurpapier, lijm, beitels o.d. die een kleinere investering vergt meer animo wekt.
Misschien goed om mee te nemen voor een volgende poging.

• Leuk
Waarderingen: zeno

MatthijsG

Actieve deelnemer
24 sep 2017
191
5
Ja had ik kunnen doen, zou nog steeds kunnen maar gezien de weinig animo denk ik dat deze actie niet veel gaat worden.
Leent een uitgave van 500 of 1000 zich voor inkoopacties? Als ik een dergelijke machine koop, is dat geen impulsaankoop. Denk er eerst goed over na, probeer mijn wederhelft ervan te overtuigen dat ik dat ding toch echt nodig heb (lukt meestal wel als ik noodzaak voor haar aantoon ;-) ) en ga dan vergelijken. Oftewel, grote aankopen hebben een gedegen voorbereidingstijd.

Kijk, zelf wil ik best ooit een Goliath kopen, maar dat gaat niet gebeuren binnen een week omdat er bv hier een inkoopactie zou staan.

Inkoopacties zijn volgens mij succesvoller met kleiner en algemener spul: klemmen, de Viking Arm, verbruiksspul.

- edit: disclaimer: jong gezin, lastig budget. Dus misschien niet helemaal de gemiddelde bezoeker zonder kinderen en bakken vol geld ;)

Laatst bewerkt:

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
91
84
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Leent een uitgave van 500 of 1000 zich voor inkoopacties? Als ik een dergelijke machine koop, is dat geen impulsaankoop. Denk er eerst goed over na, probeer mijn wederhelft ervan te overtuigen dat ik dat ding toch echt nodig heb (lukt meestal wel als ik noodzaak voor haar aantoon ;-) ) en ga dan vergelijken. Oftewel, grote aankopen hebben een gedegen voorbereidingstijd.

Kijk, zelf wil ik best ooit een Goliath kopen, maar dat gaat niet gebeuren binnen een week omdat er bv hier een inkoopactie zou staan.

Inkoopacties zijn volgens mij succesvoller met kleiner en algemener spul: klemmen, de Viking Arm, verbruiksspul.

- edit: disclaimer: jong gezin, lastig budget. Dus misschien niet helemaal de gemiddelde bezoeker zonder kinderen en bakken vol geld ;)
Snap ik helemaal. Maar het kost mega veel tijd om dit te maken en bedenken. Zit meer tijd in dan mensen helaas schijnen te denken. Dus dit was voor ons een korte klap om te proberen. Ik had beloofd het zsm te doen dus tadaaa.. :)

Viking arm kunnen we wel een keer doen, waar is er nog meer behoefte aan? Niet alles kan namelijk. Ook voor bovenstaande acties hebben wij pallets moeten afnemen $$$.

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
154
83
Zie het topic nu pas!

Ik ben in voor een Mirka schuurmachine. Zit er al een tijd tegenaan te kijken op je site.

Hoop dat er nog even gauw een stuk of 10 mensen zich aanmelden, maar vanaf 5 is het ook goed :)

• Leuk
Waarderingen: jelmer

hdv

Actieve deelnemer
24 nov 2019
456
273
Ik heb echt serieus zitten nadenken over het gelaatsmasker. Maar op dit moment kan ik het niet verantwoorden om een dergelijk bedrag uit te geven daaraan. Dat ligt niet aan je aanbod, maar gewoon aan het beschikbare budget voor mijn houthobby. Toch wil ik je vriendelijk bedanken dat je bent gekomen met deze actie.

jelmer

Post veel
10 jan 2009
2.303
847
Fryslân
Ik ben in voor een Mirka schuurmachine. Zit er al een tijd tegenaan te kijken op je site.

Hoop dat er nog even gauw een stuk of 10 mensen zich aanmelden, maar vanaf 5 is het ook goed :)
Ik zit ook al een poos naar een Mirka te kijken. Ik heb momenteel een oude 125mm groene metabo die meer stof uitstoot dan dat er afgeschuurd word in mijn beleving. De Mirka is dan een super upgrade voor jaren.
In het buitenland koop ik liever niet om precies de reden die Sander aangeeft.
Het is gewoon een hele scherpe prijs die hij geeft.

Dus kom op twijfelaars! Nog minimaal 3 te gaan.
Of moet ik meer argumenten aanhalen :)

• Leuk
Waarderingen: dirkvanbergen

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
91
84
Haarlem
www.GereedschapPro.nl

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
154
83
Allen, ik ga zo een nieuwsbrief eruit sturen en daarin zit de Mirka als eindejaars knaller, koste teveel tijd om snel iets anders te verzinnen. Jullie kunnen hem direct bestellen zonder dat er aantallen aan vast zitten.
Mirka Deros 650CV 5 mm (schuuruitslag) 125/150 mm in systainer met Bluetooth uitlezing + gratis doos Abranet ACE bij GereedschapPro

Sorry voor dit rommelig begin, tijd tijd..
Bedankt! Zoals de juf van mijn zoontje in groep 1 altijd zei, van proberen kun je leren!

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.