Dat had misschien wel een betere optie kunnen zijnEn waarom heb je de verbindingsplaten in de poot gefreesd en niet in de tafel?
Ja ik heb hem net nieuw. Dit was nu de meest logische plaats maar ga er nog een verrijdbaar onderstel voor makenJe kan nog eens nadenken over de plaatsing van je van dikte bank. Ik voel mijn rug al als ik alleen maar naar je filmpje kijk.
Zal wel aan de leeftijd liggen. Toen ik nog jong was maakte het ook niet uit. Nu denk ik eerder om er een schaartafel bij te zetten.Je kan nog eens nadenken over de plaatsing van je van dikte bank. Ik voel mijn rug al als ik alleen maar naar je filmpje kijk.
Voor het gemak. Had ze liggenTop resultaat. Waarom heb je voor de bevestiging van de poten aan de stalen platen houtdraadbouten gebruikt en geen platkop schroeven?
Nee hoor net in de 30 en mijn rug is ook al naar de malamiezenZal wel aan de leeftijd liggen. Toen ik nog jong was maakte het ook niet uit. Nu denk ik eerder om er een schaartafel bij te zetten.
Deze had ik nog liggenTop resultaat. Waarom heb je voor de bevestiging van de poten aan de stalen platen houtdraadbouten gebruikt en geen platkop schroeven?