mooi, ook de nagedachtenis van Anton, zelf ben ik in bezit van zijn draaibank maar door drukte kom ik er helaas niet aan toeIk had nog een plank eiken hout staan, deze op elkaar gelijmd met daartussen wenge fineer uit de nalatenschap van Anton Hulst diameter 20 cm en 8 cm hoog
Toch snel eens iets laten zien, aan die enorme top draaibank kan het niet liggen.mooi, ook de nagedachtenis van Anton, zelf ben ik in bezit van zijn draaibank maar door drukte kom ik er helaas niet aan toe
Daar ligt het zeker niet aanToch snel eens iets laten zien, aan die enorme top draaibank kan het niet liggen.![]()
Ferry, fijn datje hem gekocht had toen Anton er nog was!mooi, ook de nagedachtenis van Anton, zelf ben ik in bezit van zijn draaibank maar door drukte kom ik er helaas niet aan toe
Zeker fijn, hij was bevlogen ondanks dat hij zo ziek was, alles legde hij mij uit en mocht hem altijd bellenFerry, fijn datje hem gekocht had toen Anton er nog was!
Zeker fijn, hij was bevlogen ondanks dat hij zo ziek was, alles legde hij mij uit en mocht hem altijd bellenjammer dat hij er niet meer is
Leuke foto’sIk heb de gutsen van Anton overgenomen, en nog een foto bij zijn draaibank die was toen gedemonteerd