Eigen meubels (laten) spuiten

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Mijn project 'sidetable' nadert het moment dat ik na moet gaan denken over het kleuren. We hebben een donkere (fabrieks) kast in huis en ik wil de sidetable in een vergelijkbare donkere kleur. Precies hetzelfde gaat vast niet lukken maar als het in de richting komt zal het goed zijn.

Nu kan ik zelf aan de slag maar wellicht is er hier ook wel iemand die zijn eigen meubels laat spuiten. Zo ja, wat is je ervaring daarmee of weet iemand een bedrijf in de regio Eindhoven die dit kan?
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Ik heb in opdracht van een klant de fronten en zijpanelen van de door mij gemaakte kast laten spuiten. Dat is waarschijnlijk net iets strakker en harder dan zelf lakken.
Ik zou gewoon even zoeken op een spuiterij in Eindhoven en wat recensies lezen. Ik heb het zelf laten doen door een spuiterij in Goirle.

Voor mijzelf heb ik 2 kasten zelf gelakt en dat is eigenlijk ook heel strak geworden. En de kosten zijn dan veel lager.
 
  • Leuk
Waarderingen: borre

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Ik heb in opdracht van een klant de fronten en zijpanelen van de door mij gemaakte kast laten spuiten. Dat is waarschijnlijk net iets strakker en harder dan zelf lakken.
Ik zou gewoon even zoeken op een spuiterij in Eindhoven en wat recensies lezen. Ik heb het zelf laten doen door een spuiterij in Goirle.

Voor mijzelf heb ik 2 kasten zelf gelakt en dat is eigenlijk ook heel strak geworden. En de kosten zijn dan veel lager.

Ok dus de verwacht is dat het wel duur gaat zijn
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.