Efteling 17 maart

Ambidexterity

Actieve deelnemer
3 weken geleden in de Efteling geweest met vrouw, dochter en vriendinnetje, dag later krijg ik van Festool een code om voor maximaal 4 tickets te kopen a €25,- per stuk inclusief parkeren en €8,- eet/drink te goed.
Een of andere actie als je iets gekocht hebt van 1 september tot 31 december 2023

Laatste wat ik heb gekocht is 2022 geweest, dus dan gaan we maar weer naar de Efteling, mijn dochter blij en mijn vrouw had net ontdekt dat Max en Mortis stiekem wel leuk is.

Nog meer groene stekker gasten die gaan op 17 maart?
 
  • Leuk
Waarderingen: H@ns

Ambidexterity

Actieve deelnemer
Nou, weinig Efteling bezoekers vanuit het forum hier denk ik.
Was een leuke dag, als eerste hebben wij de Festoolvia stand bezocht, je kon een cap en tasje krijgen van Festool.
Ik heb dit niet mee genomen, caps en tasjes komen in mijn bedrijf met grote getallen het hele jaar door voorbij, is niet meer bijzonder voor ons :p
Wij lopen verder naar binnen en er komt een vrouw op ons af van Festool, erg vriendelijke vrouw die klaarblijkelijk steekproef gewijs mensen uit zoeken om iets extra's te geven, we kregen een tegoed bon van €50,- om vandaag te besteden in de Efteling. We hebben er lekker van gegeten in het pannenkoeken restaurant.
Wij hadden dit echt niet verwacht en het was een erg mooi cadeau.
Verder heel veel Festool caps en tasjes gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Willempie

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Ik heb de uitnodiging ook gehad. Geen idee wat ik gekocht zou hebben het aflopen jaar aan festool artikelen.
Ik vind het best een leuke actie maar ik heb/had geen zin om naar de efteling te gaan.
Je kan het toch nooit iedereen naar wens maken.
 

Peer76

Actieve deelnemer
Ik heb die uitnodiging ook van Festool gehad, maar de Efteling bezoek ik persoonlijk liever in de zomerse maanden (mocht ik daar heen willen gaan).
Maar wel leuk dat Festool zich met zulke promoties bezig houdt, er zijn altijd wel liefhebbers voor te vinden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.