ja ik ben wel degelijk fan Van jou .je bent zo open/positief gemotiveerd tot en met ,sociaal ,intelligent ,kortom vrij geniaal ,dat je geen einstein van je achternaam heet is me nogsteeds verbazend

Rick mijn complimenten ,vooral toen ik weer eens iets zag vn jou wist ik gelijk dat ik moest kijken,vooral omdat de titel uit mijn mond zou kunnen zijn gekomen ,ben net uit de werkplaats vandaan en zit ook maar aan de koffie ,moet zeggen wat is redwood een raar iets om te draaien,vrij lekker om te draaien hoor daar niet vn ,sowieso gemiddeld valt elke houtsoort wel goed te draaien,zolang je weet hoe scherp je gereedschap moet zijn ,maar waar ik me dus nogal over verbaasde ,de groei ringen die ontstaan zijn in de winter ,,die voel je wel zodanig duidelijk,en door het draaien word die tekening al vrij grappig en chaotisch ,sta er een beetj mee vast in me hoofd,dat het niet zoals de gemiddelde houtsoorten mooi glad word ,maargoed fuck it back to you,
ik vind je gesegmenteerde werk echt geweldig geniaal,en ik vind het iets,dat ik gewoon zou moeten leren .daarom vraag ik bij deze enige uitleg erover,hoe bepaal je bv de aantal graden ..
en maak jij een doorsnede tekening van het boven aanzicht om te bepalen hoeveel stukjes je nodig hebt om rond te worden,of hoeveel kanten hebben die ringen die jij maakt uit die blokjes. ,,nogmaals Geniaal,zou je me ook op de hoogte willen houden over wanneer weer zo een beurs is zoals in drachten waar we elkaar hebben ontmoet. en als ik nou eens wist hoe ik me fotos kon verkleinen zodat ik fotos hier erop kan zetten,ook bijvoorbeeld van het stukje chinees hout wat ik van jou had gekregen,kan je wel ff een link van me hyves geven waar je fotos kan zien vn mijn werk tot nu toe. Fijne week alvast,en goodluck ,
ga met het hout om zoals je met je personen omgaat waar je om geeft.
maargoed dat doe jij sowieso wel.