De deurtjes zijn even groot. De scheidingswand staat iets uit het midden omdat de dvd speler te groot is. Ik had de deurtjes gelijk kunnen houden met de scheidingswand, maar vroeg me af of dit mooi zou worden. Heb daarom ervoor gekozen om de lijn niet te laten doorlopen en de deurtjes gelijk te houden. Ach ik stoor me er totaal niet aan, en ben er tevreden over. Graag had ik hem wat gecompliceerder willen maken, alleen laat school dat in het eerste jaar natuurlijk ook nog niet toe. Je hebt maar een aantal weken de tijd om je werkstuk te realiseren (voor mij meer dan genoeg tijd, voor andere krap aan). Daarom heb ik gekozen om een eenvoudig ontwerp te maken. Tevens helpt dat, omdat ik nu in 2 weken het kastje al af had. Ben nu direct begonnen aan de volgende opdracht, zodat ik volgend jaar in het versnelde leerjaar terecht kom. Dit kan mij uiteindelijk een half jaar schelen.
Ik kan je al wel beloven dat mijn bijzettafeltje, waar ik nu mee bezig ben, aardig gek gaat worden. Heb een leuk idee, waarvan ik hoop dat het goed uit pakt. Wellicht maak ik ook nog een inlegwerkje.