Eendje

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.703
2.570
Gaanderen
Zeker geen project voor een onervaren draaier. Er staan op you tube een heleboel vogels met uitleg. De opmerking van Juriaan is een zeer waardevolle.
Succes
 

houtdraaierke65

Actieve deelnemer
8 apr 2018
593
138
58
Linter
Zeker geen project voor een onervaren draaier. Er staan op you tube een heleboel vogels met uitleg. De opmerking van Juriaan is een zeer waardevolle.
Succes
Zal de vraag anders moeten stellen denk ik. Bijna alle goede raad hier gegeven heb ik al doorlopen zonder succes. Heb nog veel te veel te leren, dus de vraag anders gesteld : WIE KAN EEN DERGELIJKE EEND VOOR MIJ DRAAIEN?
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.061
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Moet het beslist gedraaid worden, of moet het een eend worden? Met een haalmes en een guts kom je ook een heel eind.
Omdat we veel zoeken in het engels, hier nog een duits resultaat van houtdraaier en eend.


jaap
 

houtdraaierke65

Actieve deelnemer
8 apr 2018
593
138
58
Linter
Moet het beslist gedraaid worden, of moet het een eend worden? Met een haalmes en een guts kom je ook een heel eind.
Omdat we veel zoeken in het engels, hier nog een duits resultaat van houtdraaier en eend.


jaap
Neen indien iemand ze zou willen ben ik ook al heel tevreden
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.