Ook dit stuk oud hout, zoals de forum-computer me volgens m'n avatar inmiddels gedoopt heeft, gaat zo nu en dan mee met de ontwikkelingen op electronicagebied. Ik mag dan wel twee buizenversterkers hebben (naast een heel behoorlijke Quad), als iets me handig lijkt en de prijs aanvaardbaar is dan schaf ik het toch aan. Zo ook een tablet, een LG V400. Hiermee grasduin ik op het Internet als ik wat uit de buurt ben van m'n desktop. Maar hij gaat ook mee op m'n wandelingen en fietstochten in de bossen in de buurt. Er zit een offline GPS-functie op zodat ik precies kan zien waar ik geweest ben en met welke snelheid ik me bewoog. Verder kan je er foto's en video's mee maken. Maar als je ergens mee bezig bent kan je niet tegelijkertijd een tablet vasthouden. Dus moet het op een statief. Maar er zit geen 1/4" schroefdraad op de tablet. Dus maak je zelf wat.
Het is in principe een plaatje multiplex met een L-vormige lijst waar de rand van het tablet onder past. Op de tegenoverliggende hoek zit een blokje waarmee de tablet gefixeerd wordt. Aan de achterkant zit een eveneens L-vormige strip hout met aan beide zijden een T-moer van 1/4". Aan de achterkant zijn uitsparingen voor de lens en speakers.

Het is in principe een plaatje multiplex met een L-vormige lijst waar de rand van het tablet onder past. Op de tegenoverliggende hoek zit een blokje waarmee de tablet gefixeerd wordt. Aan de achterkant zit een eveneens L-vormige strip hout met aan beide zijden een T-moer van 1/4". Aan de achterkant zijn uitsparingen voor de lens en speakers.