Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vermoed (maar heb geen ervaring met deze specifieke producten) dat het is met alles van ecotools: prima spul voor het geld, en als je niet de allerhoogste precisie/kwaliteit nodig hebt. Ik ben vooral bijzonder te spreken over hun bessey-kloon lijmklemmen, en de freesbits.
De doorslijpschijven van hbm doen het ook prima. Die kosten de helft. De ecotools lijmklemmen doen het bij mij ook prima. Bij elke bestelling koop ik er een paar bij. Afbraamschijven gebruik ik eigenlijk nooit meer. Ik gebruik daar lamellenschijven voor. De goedkope lamellenschijven slijpen voor geen meter. Die koop ik van merken als klingspor, 3m of tyrolit.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.