Ik vermoed dat het een afdekplaatje is. Standaard is dat een open gat.Waar dienen deze precies voor?
Als ik het goed zie heeft de TS75 een gat met 90 graden hoeken en de TS55 een gat met afgeronde hoeken.Is het 'gat' in de TS55 gelijk aan de TS75?
Hoi Peer nee ik haal het van Thingiverse af. Als ik er veel van verkoop doneer ik altijd een percentage aan originele ontwerper. Die zijn daar weer blij mee.Maak jij die kapjes zelf @hstraat ?
Voor mijn GKT55 heb ik iets soortgelijks, kost paar euro om te laten maken. Maar is echt een aanrader om te hebben.Te koop dustcovers voor Makita invalzaag. Met draad of met accu.
Prijs 3 euro bij afhalen in Leiden, 4 euro per enveloppe opgestuurd.
Kleur varieert van wat ik over heb word vooral gemeld.
Bekijk bijlage 135190
Klopt het kost niet veel je hebt ontwerp en 3d printer nodig. Ik ergerde mij eraan wat voor prijzen ze op marktplaats vragen. Etsy is al helemaal niet normaal vragen ze 10 euro voor 1 kapje..Voor mijn GKT55 heb ik iets soortgelijks, kost paar euro om te laten maken. Maar is echt een aanrader om te hebben.
Nee komt in de kleur van een Elstar appeltjes roodKomt hij in de groene kleur van Festool. Appeltjes groen?
Volgens mij heb ik nog wel een grote rol in de verzameling liggen.
Kan alleen 1 winkel vinden maar geen bestand om af te drukkenMocht je een versie voor de GKT 18V-52 kunnen vinden dan heb je er een klant bij.