Display Rekje behandelen

stekkestim

Actieve deelnemer
1 nov 2015
214
2
Waanrode
www.cnc-creations.be
Even een vraagje tussendoor,
Een goede klant van mij heeft gevraagd of ik voor hem een aantal display rekjes kan maken die hij op zijn beurt mee kan geven aan zijn klanten voor het presenteren van zijn producten (voeding)
Ik had hier een voorbeeld staan in populierenmultiplex (3mm), voor duurzaamheid zou ik echter opteren voor 3-6mm berkenmultiplex wat ik hem ook nog ga voorstellen. Het moet echter in hout zijn. Omdat sommige producten olie bevatten en niet mogelijk is dit te voorkomen dat er een kleine hoeveelheid olie uit te verpakking komt moet het hout dus behandeld worden zodat het makkelijk(er) te reinigen is zonder dat er vet ringen van de verpakking op het rekje blijven staan.

Mijn vraag is echter met wat kan dit het best gedaan worden? Een deel van de producten zitten noten een ander deel niet. Maar productie gebeurd op dezelfde locatie.
Het voedingsproduct komt niet in aanraking met het rekje, enkel de verpakking.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.