In ons huis hebben we een open trap, net als de open keuken iets wat ik zelf niet snel zou doen. Maar goed, nu we van €250 naar €450 stookkosten per maand gaan, moet de trap nu worden dicht gemaakt. Ik heb de aannemer die bij ons op de hoek woont gevraagd om een offerte/prijsindicatie te maken voor het plaatsen van een deur en een paneel met ruit.
Waar ik nog niet uit ben, is of ik de 12 traptreden zelf dicht zal maken, of dat ik hem dat kan laten doen.
Het schilderwerk zal ik toch zelf moeten doen, dus zou het makkelijk zijn om alles in april te doen als ik verlof heb.
Wat zijn de zaken om op te letten? Waar kan ik beginnen met inlezen?
Ik heb twee zorgen, namelijk dat het uiterlijk tegenvalt en ik dat van mijn vrouw te horen krijg tot we het huis verkopen
en dat het door "uitdagingen" meer tijd kost dan verwacht. We hebben twee kinderen van 2,5 en 5 maand en daarop zal ik mijn werk moeten afstemmen.
Ik heb dus geen tijd om het te leren, het moet een klus zijn die gelijk goed gaat en die ook goed blijft. Traptreden die plotseling gaan kraken is echt geen optie...
BVD,
Dirk
Waar ik nog niet uit ben, is of ik de 12 traptreden zelf dicht zal maken, of dat ik hem dat kan laten doen.
Het schilderwerk zal ik toch zelf moeten doen, dus zou het makkelijk zijn om alles in april te doen als ik verlof heb.
Wat zijn de zaken om op te letten? Waar kan ik beginnen met inlezen?
Ik heb twee zorgen, namelijk dat het uiterlijk tegenvalt en ik dat van mijn vrouw te horen krijg tot we het huis verkopen
Ik heb dus geen tijd om het te leren, het moet een klus zijn die gelijk goed gaat en die ook goed blijft. Traptreden die plotseling gaan kraken is echt geen optie...
BVD,
Dirk
Laatst bewerkt: