Dewalt DWE74911 verrijdbaar onderstel - DWE74911-XJ

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.373
830
69
Veldhoven
Beste mensen.
Ik heb tot grote tevredenheid een Dewalt 7492. Maar in één dingetje heb ik mij schromelijk vergist: Het onderstel!!! De DWE74911 verrijdbaar onderstel - DWE74911-XJ.
De poten staan zó schuinsbeens uit elkaar dat het gewoon veel te groot is voor mijn werkplaats. En eenmaal uitgeklapt is er niet meer te verrijden, alleen te tillen.
Daarom wil ik zelf een verrijdbare onderkast bouwen die minder plaats in beslag neemt. Want op lokatie op een karwei gaan doe ik toch niet meer.
Maar dan wil ik eerst eens kijken of er iemand wil bieden op mijn huidige onderstel. Want ik moet natuurlijk materiaal gaan kopen.
Ik heb er zelf 185 voor betaald. (Nota ter inzage) Ze zijn momenteel vanaf 142 te koop.
Daarom denk ik aan een vraagprijs van 125 Euro, maar daar kan altijd over gepraat worden.
Gezien het formaat alleen ophalen in Veldhoven, maar binnen een straal van pakweg 50 kilometer wil ik best bezorgen in overleg (Lees: een gul bod op het onderstel)
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.373
830
69
Veldhoven
suk6 met de verkoop, jan
hoe gaat het met jouw gezondheid ?
Dankjewel voor de wens en het informeren. aanstaande vrijdag krijg ik de 6e en tevens laatste chemokuur. Dus nog één keer de bijwerkingen en fysiek weer wat inleveren. En dan vijf weken later een PET-CT-scan.
Zoals je wellicht eerder hebt mee gekregen, was na de tweede kuur al duidelijk dat de medicijnen goed aan slaan en dat ik al praktisch "schoon" bleek te zijn.
Door de immuuntherapie zal ik nog wel acht maanden moeten oppassen voor besmettingen van wat dan ook.
En hopelijk heb ik dan ook weer haar op mijn hoofd 😅
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.