Dewalt dwe7485

Woodypecker

Nieuw lid
8 mrt 2020
1
0
Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel geleiders de zaagtafel heeft? Dwe7485. Op internet zie ik vee afbeeldingen door elkaar heen. De ene keer zie ik 1 geleider de andere keer 2. Als ik de manual opzoek zie ik er 2. En alleen bij de flexvolt batterij versie zie ik er steeds duidelijk maar 1. Zijn veel winkels onzorgvuldig met het kiezen van een afbeelding? Ik heb ook vaker de discussie gezien waarbij wordt aangegeven dat de 2er niet meer op zit om het verschil met de duurdere versies kleiner te maken. Maar wat is nu waar? Wie heeft er een 230v versie van de 7485? Of is er sprake van verschillen per land? Op YouTube zie ik ook veel filmpjes waar er duidelijk 2 zichtbaar zijn. Ik had namelijk overwogen om nog ergens een 745 aan te schaffen omdat deze er zeker 2 heeft. Maar heeft minder vermogen volgens mij maar wel een groter blad dacht ik.
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Hoi, die heeft 2 geleiders.

lees deze discussie maar even

 
  • Leuk
Waarderingen: Woodypecker

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.