In verband met overstap op Festool ben ik mijn zaagspullen aan het opruimen.
Ik heb deze zaag van iemand op Marktplaats gekocht, alleen blijkt de zaag scheef te staan ten op zichte van de zool. Ik heb dit geprobeerd te corrigeren, maar is me tot nu toe nog niet gelukt. Verder is de zaag in goede staat: motor loopt perfect en kap klapt heel soepel terug. Erg zonde dus want verder een erg mooie zaag!
Misschien is er iemand die de zaag voor grof werk wil gebruiken.
Of die de koffer of de geleider wil.
Toen ik hem kocht had het blad ook afgebroken tanden, daarom zit er een nieuw Ecotools blad in, nauwelijks gebruikt.
Aan de geleider te zien is de vorige eigenaar er onhandig mee omgegaan en verklaart dat misschien ook waarom de zaag uit het lood staat.
Ik verkoop deze zaag dus met deze waarschuwing. Ik wil niet nogmaals iemand blij maken met een dooie mus.
Vraagprijs 40 euro. Ophalen Utrecht, zuidkant.
Ik heb deze zaag van iemand op Marktplaats gekocht, alleen blijkt de zaag scheef te staan ten op zichte van de zool. Ik heb dit geprobeerd te corrigeren, maar is me tot nu toe nog niet gelukt. Verder is de zaag in goede staat: motor loopt perfect en kap klapt heel soepel terug. Erg zonde dus want verder een erg mooie zaag!
Misschien is er iemand die de zaag voor grof werk wil gebruiken.
Of die de koffer of de geleider wil.
Toen ik hem kocht had het blad ook afgebroken tanden, daarom zit er een nieuw Ecotools blad in, nauwelijks gebruikt.
Aan de geleider te zien is de vorige eigenaar er onhandig mee omgegaan en verklaart dat misschien ook waarom de zaag uit het lood staat.
Ik verkoop deze zaag dus met deze waarschuwing. Ik wil niet nogmaals iemand blij maken met een dooie mus.
Vraagprijs 40 euro. Ophalen Utrecht, zuidkant.
Bijlagen
-
dewalt_tracksaw_002.jpg170,3 KB · Weergaven: 19 -
dewalt_tracksaw_003.jpg166,6 KB · Weergaven: 19 -
dewalt_tracksaw_008.jpg127,2 KB · Weergaven: 18 -
dewalt_tracksaw_009.jpg77,4 KB · Weergaven: 18 -
dewalt_tracksaw_010.jpg66,4 KB · Weergaven: 18 -
dewalt_tracksaw_011.jpg153,5 KB · Weergaven: 17 -
dewalt_tracksaw_007.jpg128,3 KB · Weergaven: 16 -
dewalt_tracksaw_006.jpg127,2 KB · Weergaven: 20 -
dewalt_tracksaw_005.jpg168,4 KB · Weergaven: 20 -
dewalt_tracksaw_004.jpg184,9 KB · Weergaven: 20