Hierbij bied ik mijn DeWalt zaagtafel aan. Hij is in augustus 2016 gekocht, dus met de 4 jaar dealer-garantie zit er nog tot augustus 2020 garantie op.
Het blad heeft de nodige gebruikers sporen, in z'n geheel is de machine in goede staat en werkt nog perfect.
Ik heb de zaag voorzien van een soort van noodstop, zodat je hem gemakkelijk kunt stoppen. Zelf deed ik dat altijd met m'n knie
uiteraard kun je deze gewoon verwijderen.
Naast de zaag zelf (met een 48-tands blad van ecotools) zitten er nog wat extra's bij:
- een extra spouwmes welke is ingekort voor bijvoorbeeld verdekte zaagsnedes
- een extra beschermkap
- een aantal op maat gemaakt insert-plates (sommige al gebruikt maar nog steeds bruikbaar)
- een zaagslede op maat gemaakt voor deze tafel en inclusief stopblok-functie om makkelijk en snel dezelfde afstand te zagen.
Hieronder enkele foto's:

Hij is te bezichtigen en natuurlijk te testen in Vorden. De vraagprijs is €385.
Groet,
Luuk
Het blad heeft de nodige gebruikers sporen, in z'n geheel is de machine in goede staat en werkt nog perfect.
Ik heb de zaag voorzien van een soort van noodstop, zodat je hem gemakkelijk kunt stoppen. Zelf deed ik dat altijd met m'n knie
Naast de zaag zelf (met een 48-tands blad van ecotools) zitten er nog wat extra's bij:
- een extra spouwmes welke is ingekort voor bijvoorbeeld verdekte zaagsnedes
- een extra beschermkap
- een aantal op maat gemaakt insert-plates (sommige al gebruikt maar nog steeds bruikbaar)
- een zaagslede op maat gemaakt voor deze tafel en inclusief stopblok-functie om makkelijk en snel dezelfde afstand te zagen.
Hieronder enkele foto's:

Hij is te bezichtigen en natuurlijk te testen in Vorden. De vraagprijs is €385.
Groet,
Luuk