DeWalt D27300 Vlak- en vandiktebank

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Wegens aankoop van een Hammer A3 bied ik mijn DeWalt Vlak-en vandiktebank aan.

De machine is in perfecte staat, staat op een verrijdbaar kastje (met rem). Incl 2 sets messen, de gemonteerde messen zijn al een eindje in gebruik, maar doen het nog prima. De 2de reserve set is net geslepen.
Ik heb ook nog het originele onderstel dat u natuurlijk ook mee krijgt.
Via mijn profiel kan je in mijn topics de zaken zien waarvoor ik deze machine reeds gebruikt heb. De machine is zeker capabel genoeg, heeft al heel wat hardhoutsoorten zonder probleem verwerkt. Voor het vlakken van lange (1.5 m+) zware stukken is deze machine minder geschikt, vlakken lukt prima met alles.
Heb je nog vragen, laat ze dan zeker hier achter in het topic

Extra info kan je hier vinden : D27300 Vlak- en vandiktebank + 5 jaar dealer garantie!

Nieuwprijs is ongeveer €1400, ik had graag voor de machine + kastje + messen nog €900 gekregen.

Let wel op, de machine is pas beschikbaar week 33 (10-14/08). Ik moet wat kleine zaken vlakken en mijn nieuwe machine wordt pas midden augustus geleverd.

20200629_091511.jpg20200629_091533.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.