DeWalt 18lijn

skoren

Actieve deelnemer
17 jul 2012
65
23
Utrecht
anderhalf jaar geleden riep ik hier op het forum dat ik voor mijzelf ging beginnen als timmerman/meubelmaker. En.. het is nu eindelijk gebeurd😊. Nog een lange weg te gaan, maar ik ben blij eindelijk weer aan het werk te zijn, na burnout, ziekte en andere ellende.
Na veel wikken en wegen koos ik voor de DeWalt 18v lijn en heb inmiddels zo'n 8 apparaten en 5 accu's. Upgrade van mijn hobby apparaten was echt nodig.
Een bevriend handelaar in ijzerwaren en gereedschap die ik deze week sprak, reageerde verbaasd; hij heeft veel apparaten van DeWalt in de 18v lijn het afgelopen jaar terug moeten sturen wegens defecten. Ik maak me een beetje zorgen, hoewel alles bij mij prima werkt.
Zijn er mensen hier die slechte ervaringen hebben met de DeWalt18v lijn? Ik ben eigenlijk heel tevreden, maar nu wel een beetje angstig😥

liglinisterglenn

Actieve deelnemer
30 dec 2015
112
29
Bij mij heeft het al in de koude gelegen, vochtig geweest, gevallen, stoffige omgevingen en het is allemaal al 3+ jaar oud en werkt nog heerlijk.
Dus ik denk wel dat je gerust kan zijn hoor!

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.732
1.247
Fryslân
Ik werk 10plus jaar met deWalt in hovenierswerk, dus altijd modder en vocht. Ik heb na 10 jaar dit voorjaar een nieuwe gehaald, omdat de oude slagschroevedraaier het soms begaf qua toeren, en 2 weken later de schroefmachine alleen nog maar in de klopstand wou.
Privé heb ik ook altijd al dewalt 18v gehad, en nog weinig kapot (klopt af op hout..)

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.741
514
Dordrecht
Met de huidige accu's werk ik regelmatig met DeWalt gereedschap van een compagnon en dat geeft ondanks ruwbouw omgeving en modderellende geen echte problemen. 1x een slagschroevendraaier die kapot was, maar die werd onder garantie gelijk vervangen.
Oude generatie heb ik wel eens een tol laten roken, maar dat is lang geleden, dus ik ben redelijk positief. Ik overweeg zelfs om de bandschroever aan te schaffen, want die werkt prettiger dan mijn Protool.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.