Ik heb een vraagje over de freesmodule Basis 5a. Ik gebruik 'm met veel plezier, maar ik mis de inlegplaat of het deksel wat boven het gat boven de frees hoort te zitten. Bij kleinere werkstukken hebben deze nu de neiging om in dit gat te duiken.
Mijn vraag is, wat hebben jullie in dit gat zitten? Een zelfgemaakt deksel of het originele? En dan, als jullie een zelfgemaakte hebben, hoe hebben jullie die gemaakt? De originele heeft namelijk volgens mij klempootjes wat het geheel wat lastig maakt. En als jullie de originele gebruiken, hebben jullie dan nog een adres in Nederland wat ze voor een normale prijs verkoopt?
Het onderdeelnummer is 437373, dat had ik al gevonden.
Op het internet heb ik niemand kunnen vinden die die dingen zelf maakt, maar dat kan aan de zoektermen hebben gelegen. Het is niet echt eenvoudig zoeken hierop, vind ik althans.
Alvast bedankt voor jullie tips en tricks!
Mijn vraag is, wat hebben jullie in dit gat zitten? Een zelfgemaakt deksel of het originele? En dan, als jullie een zelfgemaakte hebben, hoe hebben jullie die gemaakt? De originele heeft namelijk volgens mij klempootjes wat het geheel wat lastig maakt. En als jullie de originele gebruiken, hebben jullie dan nog een adres in Nederland wat ze voor een normale prijs verkoopt?
Het onderdeelnummer is 437373, dat had ik al gevonden.
Alvast bedankt voor jullie tips en tricks!