Defecte hoogte verstelling Festool 1A/T

Bernard43

Actieve deelnemer
13 jan 2017
240
73
Als je de gegevens of maten nog kunt achterhalen? Op stlgears.com kun je een .stl file genereren voor een 3d printer. STLGears.com
voor herstel van een tuinfrees heb ik op aliexpress een wormwiel set gevonden. Is wel even zoeken, maar ze hebben veel,

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
94
73
Oosterbeek
Hoi, de hoogte verstelling van mijn festool basis 1A/T zaagtafel is stuk. Een van de 2 tandwieltjes (festool onderdeel nummer 490450) van de overbrenging is stuk. Lijkt erop dat dit onderdeel niet meer leverbaar met uitzondering van een winkel in Zweden die enkel in Zweden levert. Weet iemand of dit onderdeel ergens "nagemaakt" te krijgen is. Als ik kijk naar andere basis modules lijkt dit kunststof onderdeel vervangen te zijn door koper. Groetjes HenriBekijk bijlage 160597
In m'n werkplaats ver verstopt onder stof (hoofdzakelijk van hout) ligt een complete zaag module voor een 1 A/T. en in dit geval inderdaad van messing (of brons, dat kan ik niet beoordelen
De basis gebruik ik alleen voor de frees module, dus ik kan en wil wel afstand doen van dit deel van de machine.
Misschien handig via een PB contact te leggen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.