Deelnemen aan Open Dag Hout 2015

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.036
1.667
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste forummers,

De Open Dag Hout 2015 wordt dit jaar, en ook de komende jaren hoop ik, georganiseerd vanuit ons forum, het is dus ook een echte forumdag!!

Na maanden van overleg, bellen, regelen, geld bijeen sprokkelen etc. hebben we nu een echt mooi programma staan! Maar we hebben nog een heel groot deel van de hal gereserveerd voor jullie, tegen kostprijs van een entreekaartje.

Dit is dus een serieuze oproep aan jullie om je te melden dat je wilt komen en wat van je werkstukken of wat je met hout of gereedschap doet te komen laten zien. Dit is voor mij ook het allerleukste aan dit evenement.

Op de website www.opendaghout.nl kun je onder deelnemerslijst zien wie er komt en wat er te zien zal zijn. De komende dagen ga ik daar op ons forum op de website nog het nodige over schrijven.

Maar nu rekenen we ook op jullie, ons forummers die regelmatig prachtige en innovatieve of slimme dingen dingen laten zien en die eigenlijk veel meer mensen moeten zien, om ook hen te prikkelen zelf aan de slag te gaan.

Als je mee wilt doen, stuur me dan een email jaap at woodworking.nl en dan komt het helemaal goed.

jaap
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Mooi Jaap, dat de inschrijving voor forumleden is begonnen. In allerlei schuurtjes ontstaan de mooiste creaties, die willen we graag in een grote verscheidenheid zien. Didier Sirjacobs komt ook met Belgische vrienden. We zullen hen graag "houtasiel" verlenen.
Geef je dus snel op. Er zijn nu nog tientallen kramen van 4x1 meter te verdelen tegen entreeprijs. Wie zich opgeeft krijgt van tevoren bericht over hoe en wat die dag.
Spannend 100 marktkramen met de meest uiteenlopende werkstukken: een palet van houtbewerkend Nerderland en België.
Ik verheug me daar nu al op!
Vr.gr. Jan Pranger.
Houtdraaier en mede- organisator.
 
A

Athanor

Guest
Ik heb in 2010 en 2011 deelgenomen aan de Open Dag Hout en had een gezellige plek op de stand van woodworking.nl. Ik raad jullie aan om je in te schrijven, dan beleef je een mooie dag met houtvrienden en kunt veel ervaringen met hen uitwisselen. Je hoeft geen grote stand te vullen, gewoon wat van je mooiste werkstukken meenemen en een plekje op onze gezamenlijke stand aanvragen!

Hier nog wat impressies van onze deelname aan de vorige Open Dag Hout in 2011 in Eindhoven

Fons

image.jpg

image.jpg
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Ik kan natuurlijk proberen of mijn werkbank in de rugzak past? :p

Een vraagje. Is het een 'kijken maar liever niet aankomen' open dag of is er ook iets te doen?
Mijn ervaring is dat veel van dit soort evenementen eindigen met een bezoeker die naar huis gaat met een gevoel van 'heel mooi wat die mensen maken, ik zou willen dat ik dat ook kon'.
Commercieel lijkt het me handiger om mensen naar huis te sturen met de instelling 'dat was leuk, dat ga ik thuis ook doen'.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Nou Ad maak je borst maar nat. De beurs is juist samengesteld uit zien en doen. Tientallen houtbewerkers tonen hier hun beste werkstukken. Vertellen er over en geven aan hoe ze dit alles maken. Dus fototoestel mee en daarna thuis aan de slag. Ideeën te over!
Vr.gr. Jan Pranger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.