Vanaf het moment dat ik in een stoffig en vooral rommelig hoekje van de basement begon met het verwijderen van allerhande troep is het na anderhalf jaar aardig gegroeid. Van 3,5 bij 4 m waar ik geruime tijd mee gewerkt heb tot aan de huidige 3,5 bij 6,5 is het stapje voor stapje gegaan. Er staat een L-vormige werkbank tegen de muur. Een MFT/3 op een verrijdbaar onderstel. Een recentelijk gefabriceerde freestafel en een rek voor hout. Ik ben nu ruimte aan het vrijmaken voor het volgende project, een deur voor een slaapkamer waar ik al geruime tijd aan werk. Dit werk gebeurt met lange onderbrekingen voor andere projecten. Maar nu de dagen langer worden wil ik hier mee verder gaan en het uiteindelijk gaan afmaken. Omdat we twee katten hebben die nogal eens buiten de pot pissen wil ik eerst een deur maken zodat de kamer kan worden afgesloten.
Het project erna wordt een heuse traditionele werkbank. Ook daarvoor heb ik meer ruimte nodig. Gelukkig heb ik een freestafel en een MFT/3 op wielen zodat ik die kan parkeren waar ze niet in de weg staan als ik ze niet nodig heb. Ik heb momenteel geen foto's omdat ik flink aan het opruimen/reorganiseren ben. Als het stof is opgetrokken plaats ik foto's voor een kijkje in m'n keuken.
Attached files

Het project erna wordt een heuse traditionele werkbank. Ook daarvoor heb ik meer ruimte nodig. Gelukkig heb ik een freestafel en een MFT/3 op wielen zodat ik die kan parkeren waar ze niet in de weg staan als ik ze niet nodig heb. Ik heb momenteel geen foto's omdat ik flink aan het opruimen/reorganiseren ben. Als het stof is opgetrokken plaats ik foto's voor een kijkje in m'n keuken.
Attached files