DaanL even voorstellen

DaanL

Nieuw lid
6 apr 2022
5
0
Leek
Hallo allemaal,

Na een best lange tijd dit forum stalken vanuit de anonimiteit toch maar besloten om eens een account aan te maken.
En het is dan wel zo netjes je even voor te stellen dus bij deze :)

In 2019/2020 met het begin van de corona, begon ook mijn liefde voor hout. op een loze dag gezien er verder niks te doen was/mocht in het land maar de garage in gedoken om een kist in elkaar te timmeren van steigerhouten planken. Mijn vrouw die wat dingetjes met leerbewerking doet heeft en vervolgens wat handvaten aan gezet en poef... nieuwe hobby.

Vervolgens begonnen met de grote verzamelwoede van gereedschap en langzaam met heel veel YouTube en online gezoek mijn vaardigheden aan het uitbreiden. een kist werd een bankje, een sjoelbak, een kast, en dan opeens kan je niet meer stoppen.(daarin zal ik vast niet de enige zijn)

verder woon ik in het koude noorden omgeving Groningen.

Groeten en tot horens!

Daan
 

DaanL

Nieuw lid
6 apr 2022
5
0
Leek
welkom
krijgen we een foto van die kist met lederen handvaten ?
Uiteraard! Moet wel zeggen dat ik het nu totaal anders zou maken, maar dat is toch het mooie van groeien in je vaardigheden
 

Bijlagen

  • 1649321120157942665104283806366.jpg
    1649321120157942665104283806366.jpg
    113,9 KB · Weergaven: 8

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.