Dat klopt. Op tijd de spanning er af als die op druk is.Als ik de blauwe en de bruine draden verbindt moet hij het toch weer doen?
Uiteraard voor heel erg tijdelijk en op tijd de stekker eruit.
Kan ik in ieder geval weer blazen.
Dit is echt geen goed plan. Je gaat geen toestel in gebruik nemen waar je de besturing overbrugd hebt. Je kan dit even doen om te testen, maar niet om in gebruik te nemen. Als je veiligheidsventiel hapert en je bent te laat met de stekker uit trekken, heb je een probleem. Chevvy heeft de enige goede tijdelijke oplossing gegeven. Slechts één contact gebruiken. Je hoeft zelfs de bruine en blauwe draden zelfs niet te vewisselen. Bruine draden doorverbinden is voldoende. Als de schakelaar de blauwe onderbreekt, valt de compressor ook stil.Als je de 2 bruine draden aan elkaar verbind en de 2 blauwe draden met elkaar verbindt heb je meeste kans dat hij gaat draaien op moment dat je de stekkerk in het stopcontact steekt, zonder kortsluiting te krijgen.
Hetgeen je mee op moet passen met die apparaten is dat ze vaak de koppelingen voorzien van een druppel loctite ofzo en als je dan denkt de boel gewoon even los te draaien, dat het vies tegenvalt en soms breekt de boel uit elkaar. Na het in elkaar zetten heb je heel vaak dat het allemaal niet meer 100% dicht is dus dat zijn vooral je aandachtspunten.
klopt maar of er fase of nul op staat is in nederland afhankelijk van hoe je de stekker in het stopcontact steekt(helaas).Ja, bruin is nu eenmaal de fasedraad.![]()