Compressor gekocht, nu nog gereedschap...

gasman

Actieve deelnemer
1 feb 2012
201
2
Schoonebeek
Houd dan wel even in het achterhoofd dat je met een vermogen van 3KW dat ding eigenlijk op een aparte groep moet zetten, anders is het snel gebeurd met de zekering.....
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Ik probeer dit weekend wat foto's of een filmpje te maken, dat gaat veel duidelijk maken denk ik. Ik weet dat het die dikke rode knop is, maar de bijhorende meter beweegt nooit. Eender welke richting ik de knop draai, blijft die meter op nul staan. Erg vreemd..
 

gasman

Actieve deelnemer
1 feb 2012
201
2
Schoonebeek
Is het niet zo`n knop die je eerst in moet drukken en dan draaien ?
Net als zo`n kinderveilige sluiting op een fles zeg maar.....

edit: Youtube filmpje/review gevonden van deze compressor van een Belg.
Opletten bij 04:22, daar is hij de druk aan het regelen, schijnbaar moet je die knop uittrekken en dan draaien.
https://youtu.be/r18chHPO8cc?t=4m22s
 
Laatst bewerkt:

mot

Actieve deelnemer
29 jul 2015
33
1
Brecht, Antwerpen
ik vermoed dat je deze bij javac in kalmthout hebt gekocht? heb net dezelfde en heb de bestaande drukregelaar eraf gehaald (waardeloos ding) en een andere erop geplaatst. deze staat dan ook niet direct op de compressor, maar hangt tegen de wand (makkelijker te bedienen). compressor op zich werkt wel naar behoren, zeker voor die prijs... heb er mijn bestelwagen volledig mee gespoten, stukken gezandstraald, lukte allemaal net. heb er wel filters tussen staan en wat leiding om de lucht te koelen (minder condensaat). als je nog vragen hebt laat maar weten, ik woon ook in antwerpen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.