Classic systainers en toebehoor te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert Vanderveen

Post veel
1 sep 2015
1.581
103
Enschede, Twente
Omdat ik door gewrichtspijn moeite heb met het openen van de klassieke Festool-systainers die ik had, heb ik een flink deel daarvan vervangen door de nieuwe T-Loc uitvoering. Ik heb dan ook een hele verzameling over, die ik bij deze (allereerst hier — ik heb het niet zo met MP) te koop aanbied. Het liefst verkoop ik natuurlijk alles in één keer, maar die kans schat ik niet hoog in; dus individuele verkoop of in combinatie(s) is zeker ook mogelijk.

Classic_Systainers_etc_BV.jpg

Op de foto staan ze niet allemaal, maar het geeft wel een goede indruk van de toestand van de systainers.

Het gaat dus om de CLASSIC-uitvoeringen van de systainers, trolleys en inserts.
De systainers zijn in goede staat, in wisselende staat van vergeling. Sommige voorzien van een opschrift in viltstift (dat is makkelijk te verwijderen met verdunner of een schuurpapiertje). Normale gebruikssporen, maar geen scheuren, barsten, en dergelijke.

4 x MINI-SYSTAINER @ 8,00
5 x SYS 1 (leeg) @ 17,50
3 x SYS 1 met gekleurde bakjes indeling en dekselinzet (enkele ontbrekende rode bakjes vervangen door vergelijkbare in geel - wisselende indelingen) @ 30,00
1 x SYS 1 met inlay voor Dominofrees DF500 @ 20,00
1 x SYS 1 met zwarte plastic inlay (8/3/1 bakjes) en dekselinzet @ 22,00
1 x SYS 2 (met losse schuiminlay bodem) @ 26,00
1 x SYS 3 (leeg) @ 30,00
1 x SYS 5 met inlay voor TS55 RBQ-Plus @ 40,00

VERDER:
3 x Trolley met bevestigings-rubbers @ 30,00
12 x losse bevestigingsrubbers (voor trolley) @ 0,00
8 x CLIPS (sluitclips groen) @ 0,00

2 x INLAY SYS-PSB 300 E (# 700846) @ 5,00
1 x INLAY SYS-DS/DTS 400 (# 700870) @ 5,00

Alles in één koop: € 400,00

Verzendkosten: basistarief parketverzending NLPost, waarbij de objecten in bubbelwrap en pakpapier verpakt worden.
Afhalen is mogelijk in Enschede centrum.

Mocht het tot aparte verkoop komen, dan zijn de 0,00 objecten voor wie het eerst reageert en na afspraak een zelfgeadresseerde onvelop opstuurt.

Graag — bij voorkeur — reageren via mijn email: mail [at] bertvanderveen.nl (geen spaties). Ik probeer de PB’s hier bij te houden, maar dat lukt niet altijd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.