Jan, heb je een linkje?
Kan die namelijk niet vinden![]()
Tja, alleen op euro's vergelijken is het verschil duidelijk, maar zijn ze kwalitatief gelijkwaardig? En als je er meer besteld vindt ik de verschillen meevallen.Even concreet:
Banggood: 13 + 1,70 = € 14,70 (nu vandaag dus € 13 zonder verzending)
Buijtendijk: 13 + 6 = € 19
Verschil: € 4,30
In procenten best nog wel een aardig verschil. Meestal koop je ze ook per 2 of meer.
De Banggood is ook 4 cm langer.
Ik ben bij Bang Good terecht gekomen toen ik ontdekte dat die veel meer gereedschap had dan de andere Chinezen.Bedankt Jan, ik zat op Alie te zoeken....![]()
Vreemd...Bij mij staat ie nog steeds op die 10,94 euro.Jan, staat ie bij jou nu ook op € 13?
Heb gemerkt dat dat per account nog wel eens anders kan zijn.
Ik zit eigenlijk op een Domino uit China te wachten.......Nu nog ergens een MFT tafel aan een "ali-alike prijs" en ik koop gelijk 10 klemmen ;-)
Vreemd...Bij mij staat ie nog steeds op die 10,94 euro.
Wat wel zou kunnen, is dat het een deal per mail was. Dus net zoiets als de persoonlijke bonus van AH?
ik zit meer op een importheffing van spullen uit china te wachten.....is toch niet normaal dat we dit soort spullen per pakketje de halve wereldbol overslepen voor een paar euro's en zo onze locale economie om zeep helpen enkel en alleen omdat mensen daar voor een 10e van het salaris van hier werken... en het met de bijbehorende werk en veiligheid omstandigheden allemaal niet zo nauw genomen wordt. Ik ben zeker geen notoire wereldverbeteraar maar ik ben wel tegen dit soort praktijken.Ik zit eigenlijk op een Domino uit China te wachten.......
Het geld dat we uitsparen kunnen we lokaal uitgeven op café en €4,5 betalen voor onze Duvel!ik zit meer op een importheffing van spullen uit china te wachten.....is toch niet normaal dat we dit soort spullen per pakketje de halve wereldbol overslepen voor een paar euro's en zo onze locale economie om zeep helpen enkel en alleen omdat mensen daar voor een 10e van het salaris van hier werken... en het met de bijbehorende werk en veiligheid omstandigheden allemaal niet zo nauw genomen wordt. Ik ben zeker geen notoire wereldverbeteraar maar ik ben wel tegen dit soort praktijken.
Dan koop je hem beter bij banggood aan 15€mijn eerste reactie op dit forum : als je dan toch Een chinese klem wil kopen : bij aliexpress.com en in de zoekfunctie “guide rail clamp” intikken, je hebt een klem .... hoe plaats je een directe link hier?
ok gevonden voor de link, selecteer wel euro bovenaan als valuta
Rik