Brandstempel

Erik Verweij

Nieuw lid
13 jun 2023
5
0
Deventer
Goede avond,
Waar kan ik een goede brandstempel (elektrisch denk ik tenzij anders wordt aanbevolen) laten maken met mijn logo van ongeveer 30x90 mm?
 

matsuba

Actieve deelnemer
3 feb 2017
86
61
Nijmegen
Ik heb ooit gewerkt met een elektrische brandstempel van Royalposthumus.nl die werkte wel goed. En die was ook voorzien van een eigen logo van het bedrijf waar ik werkte en dat kon in verschillende afmetingen
 
  • Leuk
Waarderingen: Erik Verweij

StephanS

Actieve deelnemer
14 jun 2012
73
42
59
Geldrop
Ja, best wel. Even oefenen, maar dan lukt het wel. En altijd eerst op een stukje resthout proberen voor je het op het werkstuk doet. Overigens is mijn stempel maar ca. 3 cm in diameter.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Erik Verweij

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
912
765
Nootdorp
ik heb ook bij jhmachining de brandstempel gekocht. De eerste ging kapot na een jaar en ik kreeg gratis een nieuwe toegestuurd. Er zijn verschillende maten beschikbaar. Ik ben er erg blij mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Erik Verweij

hdv

Post veel
24 nov 2019
865
449
Noord-Veluwe
Op dit forum zit iemand die samen met zijn dochter brandstempels maakt. Ik meen me te herinneren dat ze Ki Wood heten (kiwood.nl). Ik heb er een tijd terug een van hun gekocht met mijn bedrijfslogo en daar ben ik 100% tevreden over. Ik heb er een paar keer mee moeten oefenen, maar daarna zet je keurig nette stempels. Ik kan hun zonder reserveringen aanbevelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Erik Verweij

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.515
973
Riemst
Op dit forum zit iemand die samen met zijn dochter brandstempels maakt. Ik meen me te herinneren dat ze Ki Wood heten (kiwood.nl). Ik heb er een tijd terug een van hun gekocht met mijn bedrijfslogo en daar ben ik 100% tevreden over. Ik heb er een paar keer mee moeten oefenen, maar daarna zet je keurig nette stempels. Ik kan hun zonder reserveringen aanbevelen.
Ik heb al verschillende brandstempels bij Ki Wood besteld, naar volle tevredenheid.
Maar was het niet R** zijn dochter die dat ook deed (of doet)?
 
  • Leuk
Waarderingen: Erik Verweij

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.772
2.607
Gaanderen
Ik heb al verschillende brandstempels bij Ki Wood besteld, naar volle tevredenheid.
Maar was het niet R** zijn dochter die dat ook deed (of doet)?
Toxic zijn dochter deed het maar hij doet niets meer op het forum. Heeft mijn stempel ook gemaakt.
Toch was jeroen wel op de vorige opendag hout.
 
  • Leuk
Waarderingen: mathieu

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.854
909
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Is een lasergraveermachine wellicht iets.
Ja maar onwijs veel langzamer dan een brandstempel. Het grote voordeel van een laser is dat je totale vrijheid hebt vwb de afbeelding - wil je elk werkstuk een eigen 'logo' geven dan moet je een laser nemen - wil je de komende jaren alleen een 'enkelvoudig' logo op al je werkstukken zetten dan is een brandstempel een veel betere oplossing...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.