Bouwtekening van kinderspeelgod.

jban

Nieuw lid
18 dec 2023
6
0
Boekel
Kan iemand mij helpen aan werktekeningen van houten speelgoed. Ik wil ook een boek kopen,maar ben pas begonnen en weet niet goed welke boek met tekening met een schaal van 1:1 er te koop is.
Met vriendelijke groet John
 

jban

Nieuw lid
18 dec 2023
6
0
Boekel
Hoi Jelmer,
Bedankt voor je snelle reactie. Helaas komt er zoveel reclame doorheen dat ik er in verstikt raak.
 

mink

Actieve deelnemer
6 jul 2021
395
173
Groene Hart
Beste @kleijn2 ,
kijk hierboven eens in post nr. 2, klik op de link, en lees het eerste bericht in die draad eerst goed door.
Vraag dan in een nieuw bricht in die draad vriendelijk aan quatorze of hij nr zus en zo aan je ter beschikking wil stellen.
Dat werkt beter dan je vraag hierboven.
 
  • Leuk
Waarderingen: kleijn2

Paul W

Actieve deelnemer
10 jan 2011
121
0
Hoorn NH
Kan iemand mij helpen aan werktekeningen van houten speelgoed. Ik wil ook een boek kopen,maar ben pas begonnen en weet niet goed welke boek met tekening met een schaal van 1:1 er te koop is.
Met vriendelijke groet John
Hoi John, ik kan je het boek “Making Wooden Toys” van James T. Stasio aanbevelen. Het bevat 12 1:1 tekeningen van eenvoudig te maken speelgoed. Succes Paul
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.