Bouw van mijn klushok

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Na lange tijd eindelijk weer eens een update!!! heb een tijdje in het ziekenhuis gelegen en daar werd Colitus Ulcerosa geconstateerd dus even een tijdje rustig aan gedaan, maar wat was het toch heerlijk om weer lekker aan de gang te zijn!!
En na een paar leuke klusdagen mag het (huidige) resultaat er ook zijn naar mijn mening! Natuurlijk foto's want daar zijn jullie gek op:D
IMG_1614.jpgIMG_1613.jpgIMG_1612.jpgIMG_1611.jpgIMG_1603.jpgIMG_1605.jpgIMG_1606.jpgIMG_1607.jpgIMG_1608.jpgIMG_1609.jpgIMG_1602.jpgIMG_1601.jpg
Nog wat kleine dingen die gedaan moeten worden zoals plinten, aftimmeren, beugels monteren aan de kant en nog wat dingen die ik vergeten ben:rolleyes:
Op het lijstje staan ook nog dingen zoals de MFTC en een verrijdbare tafel maken voor de zaagtafel en het blad daarvan vergroten. MET GELEIDERS!!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.