Bosch GCM 12 GDL

Meneer Gepetto

Nieuw lid
3 jun 2020
15
1
Eindhoven
Bij het uitpakken van de machine viel dit onderdeel op de grond, ik heb werkelijk geen flauw idee wat het is? Natuurlijk is bosch nu niet bereikbaar en ik wil erg graag met de zaag aan de slag. Kan iemand me hier helpen?
 

Bijlagen

  • IMG_20220909_183010.jpg
    IMG_20220909_183010.jpg
    23,1 KB · Weergaven: 38

Meneer Gepetto

Nieuw lid
3 jun 2020
15
1
Eindhoven

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Weet niet of dat überhaupt een goed idee is. Als ik een nieuw stuk gereedschap uitpak en er liggen losse onderdelen in de doos (afgezien iets wat "los" aan de buitenkant zit) zou ik de fabrikant het nog een keer laten proberen. Wie weet wat er verder nog mis is, zoiets komt niet zomaar los toch?
 

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
Bij het uitpakken van de machine viel dit onderdeel op de grond, ik heb werkelijk geen flauw idee wat het is? Natuurlijk is bosch nu niet bereikbaar en ik wil erg graag met de zaag aan de slag. Kan iemand me hier helpen?
Lijkt op iets buitenaards. Een stuk beslag?
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.135
526
Moordrecht
Het feit dat het los ligt, duidt ws op een retourartikel, vooral van iemand die schijnbaar geen idde had wat hij aan het doen was. Of wel en heeft een onderdeel uit de zaag verwisseld. Ik zou het hele apparaat goed controleren. Maar liever terugsturen en een nieuwe vragen...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.