Bosch Blauw GWB10,8-LI Haakse accuboormachine in L-BOXX met 2 accu's

Jessy

Nieuw lid
12 nov 2022
2
0
Geetbets
Wie heeft ervaring met de bosch blauw gwb10,8-li haakse accuboormachine?
zie b.v. de link Bosch Blauw GWB10,8-LI Haakse accuboormachine in L-BOXX met 2 accu's

Ik hoor het gaarne.

M.vr.gr. Jan
Wie heeft ervaring met de bosch blauw gwb10,8-li haakse accuboormachine?
zie b.v. de link Bosch Blauw GWB10,8-LI Haakse accuboormachine in L-BOXX met 2 accu's

Ik hoor het gaarne.

M.vr.gr. Jan
Hallo jan
ik kan je niet helpen maar zou gaag een vraag stellen hoe kan ik dit doen via deze forum?

timmeren

Actieve deelnemer
11 jun 2016
82
45
Ik heb hem gehad, maar vond het geen fijn apparaat. Voor mijn idee duurde het tijden voordat hij op toeren kwam. Dat ging mij heel snel irriteren.
Verder deed hij het wel prima hoor. Electronisch koppel werkte ook wel goed.

Oeps, ik zie nu dat ik de Bosch GWI 10.8 had. Dat was een schroefmachine met bithouder.
Ik weet niet hoe vergelijkbaar deze is.

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
325
84
Rotterdam
Hallo jan
ik kan je niet helpen maar zou gaag een vraag stellen hoe kan ik dit doen via deze forum?
Hi Jessy,
Welkom op het forum!

Als je een vraag wilt stellen, zoek dan de best passende groep op en start daar een nieuw topic.

Oh, en eerst even de zoekfunctie gebruiken. Het zou zomaar kunnen dat jouw vraag al eens eerder is beantwoord ;). Of dat er een topic is waar jouw vraag prima als aanvulling bij kan. De meeste forumlezers zien dat er nieuwe berichten zijn, dus jouw vraag gaat dan vanzelf opvallen.

Tip voor zoeken: gebruik Google en voeg in je zoekterm "site:www.woodworking.nl" toe (zonder de aanhalingstekens).

• Leuk
Waarderingen: Athanor

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
325
84
Rotterdam
Hij moet gaan dienen als schuurapparaat voor mijn houtdraaiwerk en dan met name voor schalen.

M.vr.gr. Jan
Best een interessante optie voor het schuren van draaiwerk, inderdaad. Die verstelbare kop zou best eens heel handig kunnen zijn. Ik heb m zelf niet, dus helaas is dit ook geen antwoord op je vraag.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.980
2.503
Klein-Brabant, Vlaanderen
Hij moet gaan dienen als schuurapparaat voor mijn houtdraaiwerk en dan met name voor schalen.
1) hoe ga je hiermee schuren ?
2) als je met deze even goed kan schuren, dan zou ik daarvoor gaan
die is meer veelzijdig inzetbaar
staar je niet op de prijs van gereedschappelijk dood, maar graaf het internet open

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.