Borstelkop Starmix

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.121
243
Goeree-Overflakkee
Ik zoek een goede borstelkop voor op de starmix stofzuiger. Suggesties waar deze te koop is?
Ik gebruik het ook bv. om hout stofvrij te maken.

Zoiets:
bp.jpg
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
974
Wat is de diameter van de aansluiting? Ik heb er nog 1 van mijn Hegner stofzuiger en die past niet op mijn Festool-slang. Als die past mag je die tegen verzendkosten hebben.

Edit: de binnendiameter van de aansluiting van de borstel van de Hegner is ongeveer 31,5 mm.
 
Laatst bewerkt:

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.241
2.648
Kijk anders of er iets van een handyman bij je in de buurt zit. Die hebben vaak een grote sortering van allerlei soorten stofzuiger hulpstukken. En pas maken is een kwestie van even warm maken en op maat maken.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.121
243
Goeree-Overflakkee
@L.N.: Bedankt voor het aanbod. Ik heb echter een aansluiting van 35mm.

Bedankt voor de andere suggesties. Dat setje van Hornbach is interessant. De langwerpige borstel lijkt me ook handig. Ik rij er wel langs.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.121
243
Goeree-Overflakkee
Gistermiddag bij de Hornbach langsgereden. Er stond een lange rij buiten, dus snel doorgereden. Nog maar eens een keer 's morgens vroeg proberen...
 

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Ik heb 2 weken terug 20 minuten in de rij gestaan, het was ook niet leuk winkelen meer. Heel de Hele tijd hoor je op achtergrond 1,5m roepen. En soms gooien ze een gangpad dicht als er te veel mensen zijn. En bij de kassa sta je voor een troebelige plastic wandje, alsof je voor een matte douche wand staat. Voorlopig kom ik daar niet meer.
Beste tijdstip is van 7 tot 9 ‘s ochtends staat op de site.
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
9
Leiderdorp
Al een paar keer ‘s ochtends om 7 uur naartoe geweest. Op een handjevol aannemers na die de dagboodschappen voor de klus komen halen was het rustig.

En dat in Den Haag, bij de beruchte tweede paasdag Hornbach.
Je moet alleen vroeg je bed uit, maar ik rij daar langs op weg naar werk.
 

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
726
31
BE / Tienen
Festool past op starmix. Ik gebruik al jaren starmix als stofzuiger, zowel met de originele slang als met festool slangen (passen ook, passen in de mof op het toestel i.p.v. erover). De borstels van festool passen ook op de slang van starmix. Vlot online te krijgen, ook de getoonde kop.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.241
2.648
Die borstels kosten meer aan verzendkosten, dan dat ze zelf kosten. Daarom , ga naar je lokale witgoedboer en zoek wat leuks uit zijn assortiment.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.121
243
Goeree-Overflakkee
Om half tien 's morgens was het goed te doen. De set van de Hornbach is uitstekend!

Het verloopstuk wat erbij zit, past niet op de stofzuigerslang. Het ding zou mooi gebruikt kunnen worden voor de zaagtafel. Daar heb ik nu een plastic dop tussen zitten. Suggesties?
IMG_20200512_090612.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.