Armoede.Waarom complete en geen planken?
Logistiek is dat minder volume?
Nooit over nagedacht. Want we hadden ook veel gezaagd hout in de ruimen hoor.Waarom complete en geen planken?
Logistiek is dat minder volume?
Mijn vader was WTK/elektriciën op de grote vaart en inderdaad hij vertelde altijd dat hij met een blaasbalg de winches na afloop schoon blies waarbij de asbest rond je oren vloog, mooie tijden herleven ik zal hem de foto tonen. Wat voor tropisch hout zou dat geweest zijn? Leuke foto bedankt voor het tonenNooit over nagedacht. Want we hadden ook veel gezaagd hout in de ruimen hoor.
Ik weet ook nog als WTK/electricien dat je constant de winches in de gaten hield en de remmen van de electromotoren extra strak afstelde omdat de boomstammen vaak zwaarder waren dan dat het laadgerei kon/mocht hijsen. Die boomstammen wogen vaak 8 ton of meer. En de laadbomen mochten/konden vaak maar 6 ton hijsen.