voor de kinder heb ik twee boekenkasten van Arole gemaakt. Het is een naalduit uit de hoge bergen. in dit geval bij de Mont Blanc vandaan. Heerlijke geur. Er zitten veel knoesten is. De boom moet meer dan 200 jaar oud geweest zijn. De nerven zitten doordat de boom langzaam groeit op grote hoogte erg dicht tegen elkaar.
Fantastisch hout en je werkplaat ruikt zeker nog een maand lekker. Heb er ook een werkbank van gemaakt waar mijn vandiktebank onder staat. Werkbank is daardoor wel wat hoog, maar zeker goed voor frees werkzaamheden op de festool freestafel die erop staat en de boor kolom.
Ontwerp komt uit een editie van fine woodworking waar iets van 30 ontwerpen in stonden met oa boekenkasten.
de planken zitten er op de foto's nog niet in.
Attached files

Fantastisch hout en je werkplaat ruikt zeker nog een maand lekker. Heb er ook een werkbank van gemaakt waar mijn vandiktebank onder staat. Werkbank is daardoor wel wat hoog, maar zeker goed voor frees werkzaamheden op de festool freestafel die erop staat en de boor kolom.
Ontwerp komt uit een editie van fine woodworking waar iets van 30 ontwerpen in stonden met oa boekenkasten.
de planken zitten er op de foto's nog niet in.
Attached files